چشم انداز و ماموریت
چشم انداز و ماموریت
چشم انداز:
کارتک سرویس با توکل بخداوند متعال، و توانمندی مدیران و پرسنل زحمتکش قصد دارد در افق 1405 شرکتی باشد سرآمد در عرصه ارائه خدمات آنلاین سرویس خودرو در محل، در سراسر ایران و منطقه، منطبق بر استاندارهای ملی و بین المللی و با توجه به حفظ محیط زیست و همگام با آخرین دستاوردهای تکنولوژیکی ارائه خدمات، که دارای بالاترین سهم در بازار مصرف کشور و سودآورترین شرکت ارائه دنده خدمات در بازار با تاکید بر حفظ منافع ذینفعان بویژه سهامداران و مشتریان باشد.
ماموریت:
مابر آنیم تا با اتکاء به نیروی توانمند داخلی و با استفاده از تکنولوژی روز با ارائه خدمات باکیفیت و نوین در کشور و منطقه با سودآوری مطلوب در جهت دستیابی به اهداف ذینفعان اقدام نماید.
بیانیه كیفیت
- هدف اصلی ما جلب رضایت مشتریان از طریق بهبود مستمر كیفیت محصولات و خدمات بوده، بطوریكه مشتریان، خود عامل افزایش سهم بازار برای ما گردند. جهت تحقق این مهم سیستم مدیریت كیفیت را بنا نهادهایم.
- كلیه مدیران و سرپرستان مسئولیت برنامهریزی، هدایت و كنترل قسمتهای تحت نظارت خود را بر اساس اهداف شركت عهدهدار میباشند.
- كاركنان اصل و اساس پیشرفت و موفقیت سازمان بوده و ما با مشاركت یكدیگر در جهت دستیابی به اهدافمان گام بر میداریم و برای ارتقاء توانمندیهای حرفهای و رفتاری آنها برنامهریزی و اقدامات لازم را به اجرا میگذاریم.
- ما قصد داریم در نوآوری و كیفیت بهترین باشیم. بنابراین خود را موظف میدانیم تا فرآیندهای كاریمان را به طور مداوم اصلاح نموده و در جهت بهینهسازی آنها گام برداریم.
- مدیریت تضمین كیفیت به عنوان نماینده مدیریت در سیستم كیفیت، مسئول نظارت و حصول اطمینان از روند صحیح كلیه فرایندها میباشد.
- تصمیمات اثر بخش و به موقع سازمان بر پایه اطلاعات حاصله از بازار و نظرات مشتریان صورت میپذیرد. در واقع خواستهها و انتظارات مشتریان اساس برنامهریزی فعالیتهای ما میباشد.